Hızlı Erişim
  • 18 Haziran 2026

Türkiye Çevre Haftası etkinliklerine katkı sunan ve katılım sağlayan okullarımıza teşekkür belgeleri takdim edildi.

Kütahya Valiliği himayelerinde, Kütahya Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü koordinasyonunda düzenlenen Türkiye Çevre Haftası etkinliklerine katkı sunan ve katılım sağlayan okullarımıza teşekkür belgeleri takdim edildi.
Çevre bilincinin yaygınlaştırılmasına verdikleri destek dolayısıyla; Kütahya Olgunlaşma Enstitüsü, Prof. Dr. Necmettin Erbakan MTAL, Hayme Ana MTAL, Ahmet Yakupoğlu Güzel Sanatlar Lisesi, Ahteri İmam Hatip Ortaokulu, Yunus Emre Ortaokulu, Hüsnü Kişioğlu Ortaokulu, Emine Arıoğlu İlkokulu, Mehmet Akif Ersoy İlkokulu ve Yunus Emre İlkokulu yönetici, öğretmen ve öğrencilerine teşekkür ederiz.
Dünya Bize Emanet, geleceğimiz için birlikte çalışıyoruz.